Selasa, 2 November 2010

Ciannye Kucing Ni...

Semalam kan, lepas Peja & wife balik shopping, kami kemas2 barang2 yg dibeli...
Tgh2 berkemas, tibe2 dgr bunyik kucing mengeoww... Kuat lak tu...
Peja pun kuar dan tengok sekor kucing, kesejukan dalam hujan, duk ngeow2...
Dahlah tgh hujan, kotor dgn air tanah liat, tgh jalan plak...
Kalau dibiarkan, tinggi harapan nak kojol kene pijak kete...
So, Peja amik dan bawak masuk dalam rumah...


Terus mandikan die...
Makin kuat die mengeowww.... Yela, kesejukan... Nak wt cmne, kotor sgt...
Ni rupe die lepas mandi semalam


Sian gak die... Tak sampai ati nak tgglkan kt beranda luar rumah...

Harini, comei plak kucing ni...
Tak sampai ati plak nak buang...
So, decide nak bela jela...
Cuma tak tahu nak letak nama ape...



Any suggestion???

7 ulasan:

  1. comey nye kucing tu... kasi nama manje :) or putih :)

    BalasPadam
  2. bg nama muezza. nama kucing kesayangan Nabi Muhammad S.A.W

    BalasPadam
  3. thanx fathiah... tp, dh ade kucing name putih...
    efa, menarik gak name tu..

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah...ada orang baik ati nak pungut die..

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah, pjg lg umur kucing ni...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Preview Blog Lain

Blog yang dipaparkan di bawah adalah secara automatik daripada blog lain. FaizalSyukri.com tidak bertanggungjawab sekiranya gambar yang keluar tidak sopan.