Rabu, 17 Oktober 2012

Coaching Membina Blog Dengan Blogspot

Alhamdulillah, semalam, pada jam 10.30pg - 2.30ptg, berakhirlah sudah group coaching berkenaan cara membina blog menggunakan platform blogspot.


Gambar di atas ni adalah gambar group coaching yang dibuat di KFC Subang 2, pada hari selasa, 16/10/2012. So far, nampaknya peserta dapat input2 dan info baru mengenai blogspot.

Jadi, jika ada rakan-rakan yang berminat untuk menyertai coaching blogspot, anda dialu2kan untuk menghubungi saya, Faizal, Tel: 014-606 9996, Email: admin@faizalsyukri.com. Harga coaching ini ialah RM50 per individu.

Anda boleh request hari coaching yang anda mahu setiap hari kecuali hari Jumaat di kawasan Subang 2 (prefer KFC atau Pizza Hut Subang 2) atau di KFC Seksyen 7 Shah Alam untuk hari Sabtu sahaja. Waktu coaching adalah dari jam 10.00pagi - 2.00 / 3.00ptg... Jika anda jauh dari tempat saya, coaching secara online melalui YM pun dibuat. Jumlah peserta dalam satu coaching adalah maksimum 3 orang sahaja.


Selain menganjurkan coaching, saya juga menyediakan perkhidmatan membangun blog / laman web menggunakan blogspot khas untuk blog peribadi, perniagaan atau untuk tujuan assignment. Harga untuk perkhidmatan membangunkan blog adalah bermula dari RM50. Jika berminat dan untuk lihat blog yang pernah saya buat, hantarkan email ke admin@faizalsyukri.com

Ok, stop dulu ye. Nak siap2 pi masak.. Al-maklumlah, Mr. Mama =)

4 ulasan:

  1. Saya nak belajar juga cikgu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh2... email saya, admin@faizalyukri.com =)

      Padam
  2. Anda perlu trafik untuk blog dengan masa yang sama jana wang. Cubalah: http://traffic.skslink.com

    BalasPadam