Isnin, 19 November 2012

Bagaimana Sistem Lengkap Pemasaran Email Autoviral "Percutian Australia" Dapat Membantu Anda

Bagaimana Sistem Lengkap Pemasaran Email Autoviral "Percutian Australia" Dapat Membantu Anda oleh Zamri Nanyan
Hakcipta Terpelihara (c) 2012 ZamriNanyan.com  

Pemasaran Email merupakan satu kaedah pemasaran yang amat berkesan.

Bagi yang belum arif tentang pemasaran email, ianya bermaksud menghantar email kepada ribuan pengikut anda yang telahpun bersetuju untuk menerima email daripada anda. Lebih banyak email yang anda kumpul untuk sasaran bisnes anda, lebih besar peluang untuk anda menjana pendapatan lumayan.


Saya telah praktik pemasaran email semenjak hari pertama saya menceburi perniagaan internet pada awal tahun 2003 sehinggalah sekarang. Maknanya sudah 10 tahun saya menggunakan email sebagai medium pemasaran saya di internet dan ianya masih lagi berkesan, setiap masa.

Jadi, tidakkah ianya memberi anda "pembayang" kenapa anda perlu ada pemasaran email di dalam perniagaan anda?

Tidakkah ini satu rahsia kejayaan pemasaran internet yang telah saya bocorkan untuk anda?

Walaubagaimanapun, bukan semua orang pakar di dalam menyusun strategi pemasaran email ini. Lihatlah apa yang diperlukan sebelum anda mula membina mailing list anda sendiri:

1. mempunyai autoresponder profesional yang boleh menampung database email sebanyak puluhan dan ratusan ribu email.

2. mempunyai "squeeze page" menarik dan berkesan untuk mengumpul email.

 3. mempunyai barisan minimum 7 email "follow-up" yang ditulis dengan sempurna untuk dimasukkan ke dalam autoresponder.

4. mempunyai tawaran produk untuk dimasukkan ke dalam 7 email tersebut yang bakal menghasilkan pendapatan pasif.

5. mempunyai sistem yang lengkap (dan anjal) untuk mengumpul email, membina kredibiliti dan menjana pendapatan pada masa yang sama.

Ini baru permulaan sahaja dan selepas itu anda perlu mempromosikan "squeeze page" anda untuk menarik minat pelawat ke laman web anda memberikan anda email mereka.

Apa itu "squeeze page"?

Secara ringkasnya, "squeeze page" adalah laman web yang khusus untuk mengumpul email pelawat. Tiada lain yang dilakukan oleh laman web ini melainkan meminta pelawat memberi email mereka.

Lihat contoh "squeeze page" yang saya maksudkan di bawah:

http://australia.cutisantai.com

Laman web ini tiada tujuan lain melainkan meminta nama dan email pelawat, bukan? Ianya cuma ada sedikit info dan sebuah borang langganan.

Bermula daripada email inilah segala aksi pemasaran dan operasi bisnes anda dijalankan. Ianya menjadi lebih rumit selepas ini. :-)

Sekarang, saya rasa anda faham serba sedikit tentang “squeeze page” ini tetapi apa pula autoresponder yang dimaksudkan di atas, 7 email “follow-up”, tawaran produk dan sistem yang lengkap?

Saya ringkaskan penerangan untuk persoalan di atas.
1. “Squeeze page” anda mempunyai borang untuk mengumpul email pelawat, dan borang untuk mengumpul pelawat ini diperolehi daripada kod yang dihasilkan oleh autoresponder. Autoresponder yang digunakan di dalam “squeeze page” di atas pula ialah Getresponse.

2. Selepas pelawat meninggalkan email mereka di dalam borang langganan yang terdapat di dalam “squeeze page” anda, email ini dimasukkan ke dalam database autoresponder yang saya maksudkan di atas.

3. Autoresponder ini pula akan mula menghantar email kepada pelawat “squeeze page” anda ini secara automatik dan berkala. Inilah datangnya 7 email “follow-up” yang saya maksudkan, di mana email ini ditulis lebih awal dan dimasukkan ke dalam kempen pemasaran email di dalam autoresponder anda. Kenapa minimum 7 email? Kerana mengikut kajian, pembelian akan terhasil selepas 7 susulan dilakukan. Jika ada lebih daripada 7 email, lebih baik.

Sekarang pelawat “squeeze page” anda akan mula menerima email anda tetapi email bagaimanakah yang perlu ditulis dan diprogramkan ke dalam autoresponder, dan seterusnya dihantar kepada mereka?

Jawapannya ialah email yang membina kredibiliti, kepercayaan dan semestinya mempunyai tawaran untuk pembelian. Jika anda tiada produk sendiri, anda boleh menjadi agen jualan produk orang lain dan mengaut keuntungan berdasarkan komisyen jualan. Melalui email inilah anda perkenalkan produk yang menghasilkan pendapatan untuk anda. Ianya dinamakan pendapatan “affiliate” atau pendapatan melalui komisyen jualan produk orang lain. Ramai yang memulakan bisnes internet menggunakan kaedah ini, termasuk juga saya.


Inilah proses yang melengkapkan keseluruhan sistem mengumpul dan menjana pendapatan “affiliate” secara pasif (dan mungkin berulang).

Sekiranya dilihat kepada keseluruhan perlaksanaan kempen pemasaran email ini, pasti ada yang takut untuk memulakannya.

Jadi, tak hairan kenapa saya lihat ramai yang tahu tentang perkara ini, tentang keberkesanan pemasaran email tetapi masih lagi tak mahu melakukannya. Mereka takut untuk melalui keseluruhan proses di atas dan juga merasakan yang ianya mungkin melibatkan kos yang tinggi.
Memang ianya melibatkan kos dan banyak kemahiran untuk merealisasikan sebuah kempen pemasaran email yang berkesan.


Itulah sebabnya saya cipta "Sistem Lengkap Pemasaran Email Autoviral Percutian Australia" untuk anda.

Ianya sebuah sistem yang memberikan jalan pintas untuk anda menyelesaikan segala masalah kekurangan bajet, kekurangan kepakaran dan kekurangaan idea mantap untuk memulakannya. Anda boleh terus gunakan sistem yang saya sediakan untuk anda ini dan promosi sahaja “squeeze page” anda untuk membina senarai email anda dan juga pendapatan affiliate pada masa akan datang.

Bayangkan:
1. anda telah pun ada “squeeze page” yang cantik, berkualiti dan berkesan.

2. bila anda promosikan “squeeze page” anda ini, email pelawat akan masuk ke dalam akaun autoresponder anda sendiri (bukan autoresponder saya) di mana pelawat ini akan menerima 14 email follow-up (bukan 7 email) yang seterusnya menghasilkan pendapatan affiliate untuk anda secara pasif.

3. bukan setakat itu sahaja, pendapatan affiliate ini akan berikan komisyen pasif dan berulang. Buat kerja sekali, anda dapat hasil pendapatan berkali-kali.

Keseluruhan sistem ini dipasang untuk anda dan anda boleh melihat atau mencuba sendiri melalui pengalaman menggunakan sistem ini sebagai “orang luar” dengan mengisi nama dan email anda di http://australia.cutisantai.com.

Sistem ini tersedia untuk anda sebagaimana puluhan lagi ahli lain yang sedang menggunakan sistem ini untuk mengumpul email mereka.

Sebagai ahli, tugas anda selepas itu ialah cuma promosikan “squeeze page” unik yang diberikan kepada anda dan jika anda perasan, saya sendiri pun sedang mempromosikan sistem ini bagi pihak anda sekarang (dengan memberikan link http://australia.cutisantai.com di dalam artikel ini)
Sebagai “benefit” tambahan pula, disebabkan sistem ini menggunakan akaun autorespoder anda sendiri, terpulang kepada anda untuk melakukan apa sahaja yang anda kehendaki dengan email yang telah anda kumpul. Anda tak rugi apa-apa.

1. anda boleh ajak mereka lawat ke laman web anda yang lain, lawat laman Facebook anda atau lihat “post” anda di forum.

2. anda boleh email promosi produk anda sendiri kepada mereka.

3. email apa sahaja.

Email yang dikumpul adalah milik anda. Saya cuma sediakan satu sistem yang telah terbukti berkesan untuk membantu anda mendapatkan “squeeze page” dan sistem lengkap sebuah pemasaran email.

Pada masa ini, anda sebenarnya telahpun mempunyai kelebihan yang sama dengan usahawan internet yang telah berjaya mengumpul email bagi tujuan menghasilkan pendapatan di internet. Saya sendiri menggunakan sistem ini dan sekarang saya berikan sistem yang sama kepada anda.

Syaratnya, anda cuma perlu ada akaun Getresponse dan laburkan cuma kurang daripada RM0.55 sehari atau bersamaan RM199 untuk tahun pertama untuk menggunakan sistem ini.
Tak tahulah jika anda boleh dapat tawaran sebegini istimewa di luar sana. Setahu saya, sistem ini amat unik dan tiada siapa lagi yang memilikinya. Kini anda berpeluang mengumpul email sama seperti yang saya lakukan.

Jom, ambil tawaran ini sementara kuota masih ada. Klik link di bawah dan lakukan pesanan. Pelbagai bonus istimewa yang lain juga ditawarkan kepada anda yang bertindak pantas.

http://australia.cutisantai.com/sistem.html

terima kasih,
Zamri Nanyan

PS. Sistem Lengkap Pemasaran Autoviral “Percutian Australia” ialah sebuah sistem pemasaran email 7-dalam-1. Inilah sistem Pemasaran Email yang canggih dan berkesan, mengandungi (1) squeeze page canggih dan “power” (2) 14 email follow-up profesional (3) mengumpul email ke dalam autoresponder sendiri (4) menghasilkan “affiliate recurring & passive income” (5) memberikan “multiple streams of income” (6) leverage dari jenama yang kukuh (7) cuma signup dan promosi sahaja – semuanya dalam satu sistem yang unik & canggih, tiada lagi dalam pasaran, GERENTI!
PPS. Cuba sistem ini dengan 30-hari jaminan pulangan semula wang anda.
http://australia.cutisantai.com/sistem.html




PPPS. ingin menghasilkan RM5 dengan hanya meletakkan artikel ini di blog anda? Sila hubungi saya di http://www.zamrinanyan.com/success/contact

===============================================
*nota: Anda dibenarkan untuk menyalin, menyebar dan meletakkan artikel ini di blog atau laman web anda selagi anda tidak mengubah isi kandungan artikel ini dan keterangan ini di atas tidak dibuang. Walaubagaimanapun, anda dibenarkan untuk menukarkan link http://australia.cutisantai.com/sistem.html kepada link affiliate anda untuk tujuan mempromosikan artikel ini kepada mailing list, blog, forum, Facebook dan sebagainya.
Hakcipta Terpelihara (c) 2012 ZamriNanyan.com
Sebarang kesalahan plagiarisme akan dihadapkan ke muka pengadilan.
================================================

2 ulasan:


  1. kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
    Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

    BalasPadam
  2. Salam bro kalau kita guna konsep Email Subscribe sama ker adakah kita akan dpt semua maklumat email pelawat dan juga kita boleh auto respond untuk semua itu kepada pelawat anda. Contoh leh tgk kat www.mahamahu.com

    BalasPadam