Sabtu, 13 November 2010

Jannah, Kenapa Tinggalkan Ku...

Sedih sangat...
Jannah dah tinggalkan aku...
Mm... tak sempat kite nak jumpe...
Mungkin telah ditakdirkan sebegini...
Takkan ku lupekan kenangan kite bersama...


Oppss... Kan tak pasal2 wife Peja hentam Peja...
Sebenarnya, Jannah ni adalah nama kucing yang Peja bela hari tu... Klik Sini...
Peja tak sampai ati tinggalkan die kt Kelantan...
so, decide wt balik Dungun jela..
Boleh adik2 Peja jaga...

Peja teringat lagi masa nak balik umah mertua kt Kuala Terengganu, Jannah mengeoww nak ikut Peja...
mmm, sape sangka, seminggu lepas Peja tinggalkan die, die mati...
Adik cakap, sejak Peja tinggalkan dia, dia makan pun taknak...

Mmm.. sedihnye...



7 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Preview Blog Lain

Blog yang dipaparkan di bawah adalah secara automatik daripada blog lain. FaizalSyukri.com tidak bertanggungjawab sekiranya gambar yang keluar tidak sopan.