Selasa, 14 Disember 2010

Stresss... Lecah Teruk Sangat

Adui... Hujan aritu tak berenti2.... Tapi Peja bukan nak salah kan hujan... Dah musim dia, nak wat cmne... Lagipun, hujan tu rahmat, kan?

Cume yang Peja stressnye, depan umah Peja, lecah teruk sangat... Bukan nak marah hujan penyebabnya... Tapi stress pasal dah bagitau kat tuan rumah pasal ni dan mintak tuan rumah timbunkan depan rumah dengan batu... Tapi, yang sedihnya, takde ape2 tindakan lagi dari tuan rumah...



Mmm, nak kate Peja tak bayar sewa rumah, tak pernah miss lagi walau satu bulan... Nak kate baru sewa, dah 8 bulan dah duk kat sini... Tengokla, abis kotor kete Peja... Nak basuh kete pun tak semangat dah... Basuh je, pas basuh kene lalu atas lecah ni gak...
Bukan takat kete je kotor, lantai tempat parking kete pun kotor gak... Mmmm, sampai bile lah benda ni nak setel ek. Kengkawan ada cadangan tak? Mmm, takpela... Bulan depan kalau ade rezeki, Peja nak sewa rumah lain dah... Taknak duk kat sini... Komplen ape2 pun kat tuan rumah, semuanya wat donno je...

Nasib... nasib... Mm, ape2pun syukurlah ade tempat berlindung... Kengkawan tengok sendirila lecah tu tahap apa...







7 ulasan:

  1. sabar la peja. nnti dah tak musim hujan oke la tu

    BalasPadam
  2. lecak rupanya.
    puas fikir lecah tu apa?
    sabarlah ye.

    BalasPadam
  3. klu doh tuan umah wat donna, cari je umah lain....

    BalasPadam
  4. stuju ngn aima..
    cari rumah lain je yg lg selesa..

    BalasPadam
  5. mmm, skrg tgh dalam proses cari rumah sewa lain dah ni...

    BalasPadam
  6. teruk jgk tu.. hari2 basuh keta lah jawabnya.. sabar jer lah.. insyaAllah nnti jumpa jalan penyelesaian

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Preview Blog Lain

Blog yang dipaparkan di bawah adalah secara automatik daripada blog lain. FaizalSyukri.com tidak bertanggungjawab sekiranya gambar yang keluar tidak sopan.