Ahad, 11 Mac 2012

Perniagaan Sampingan Dengan Perniagaan Dropship

Perniagaan Sampingan Dengan Perniagaan Dropship

Salam sejahtera...

Pernahkah anda terfikir untuk mencari pendapatan sampingan? Tak kira samaada untuk bekerja sambilan atau memulakan perniagaan secara kecil-kecilan?



Sekiranya jawapan anda YA, anda patut bersedia untuk menerima dan berkecimpung dalam satu cabang perniagaan iaitu DROPSHIP!

PERHATIAN: Perniagaan dropship BUKAN MLM, BUKAN skim cepat kaya, BUKAN pelaburan, BUKAN skim piramid, BUKAN aktiviti yang menyalahi undang-undang.

Dropship merupakan satu konsep perniagaan yang mudah kerana anda tidak perlu mengeluarkan sebarang modal untuk menyediakan stok. Apa yang perlu anda lakukan ialah menyediakan gambar produk tersebut dan mendapatkan maklumat produk daripada pembekal seterusnya mempromosikan produk tersebut.


Sekiranya ada pembeli yang berminat untuk dapatkan produk tersebut, pembeli akan menghubungi anda dan memasukkan wang ke akaun anda dan tugas anda hanyalah menghubungi pembekal untuk membuat tempahan produk tersebut. Kemudian anda membuat bayaran (tentunya harga lebih rendah daripada harga yang dibayar pelanggan) kepada pembekal dan pembekal akan menguruskan proses penghantaran kepada pelanggan anda.

Mudah dan senang perniagaan dropship, kan?

Terdapat banyak pembekal yang membuka peluang perniagaan dropship dan salah satu perniagaan dropship adalah Muslim Niaga.

BERITA BAIK untuk anda! Pihak Muslim Niaga telah menyediakan satu LAPORAN PERCUMA MENJALANKAN PERNIAGAAN DROPSHIP DENGAN MUSLIM NIAGA. Apa yang anda perlu lakukan adalah layari laman berikut >> KLIK SINI dan isikan nama serta email anda. Jangan risau, LAPORAN DROPSHIP MUSLIM NIAGA ini adalah PERCUMA. Tiada sebarang bayaran dan tiada caj tersembunyi. Download sekarang LAPORAN PERNIAGAAN DROPSHIP MUSLIM NIAGA atau KLIK SINI.

3 ulasan:

  1. IKLANKAN PERNIAGAAN/BLOG ANDA DIBAHAGIAN COMMENT POST INI.
    http://taboocollection.blogspot.com/2012/03/size-cm-shouder-bust-long-m-40-92-59-l.html

    BalasPadam
  2. Konsep dropship sememangnya bagus dan diminati ramai masa kini..

    BalasPadam
  3. ketahui rahsia bagaimana PTC boleh menambahkan pendapatan anda
    http://masyuksentiasa.blogspot.com/2012/08/neobux-tips-dan-trick.html

    BalasPadam