Sabtu, 23 Jun 2012

Telefon Bimbit Novanod2 - Klon Samsung Galaxy Note

Tahukah anda apa itu telefon bimbit Novanod2? Sebelum itu, saya pasti, ramai rakan-rakan diluar sana yang mengimpikan untuk memiliki telefon tablet yang canggih manggih seperti Samsung Galaxy Note. Tapi, ramai yang tidak dapat memiliki telefon bimbit ini hanya kerana TIADA BAJET / TIADA MODAL / TIADA DUIT / TIDAK MAMPU dan lain-lain.



Walaubagaimanapun, ada sebuah telefon bimbit ~ lebih tepat dipanggil telefon tablet ~ iaitu Novanod2 boleh dijadikan alternatif menggantikan Samsung Galaxy Note. Telefon ini mempunyai 95% fungsi hampir menyamai Samsung Galaxy Note dengan harga yang 50% lebih murah berbanding Samsung Galaxy Note.

Hebatnya lagi telefon bimbit Novanod ni, ianya boleh memuatkan 2 sim kad dan kedua-dua sim kad ini sama-sama aktif! Jadi, tak perlulah membeli 2 biji telefon nanti =)


Oklah, untuk maklumat lanjut mengenai telefon bimbit Novanod2 ni, anda boleh layari fan page facebook, http://www.facebook.com/Novanod2 (ada pelbagai info mengenai android di sini) atau terus ke http://bit.ly/Novanod2 .

0 komen:

Catat Ulasan