Jumaat, 31 Ogos 2012

Tingkatkan Like Dengan Pantas Dan Tambahkan Pendapatan Dengan Fan Page di Facebook

Facebook kini menjadi satu fenomena. Di mana-mana sahaja, bila-bila masa, sesiapa sahaja, pasti akan bercakap mengenai facebook.


Tahukah anda, setakat hari ini:

Seramai 12,827,320 pengguna facebook di Malaysia yang berumur di antara 13 - 64 tahun. 6,835,260 adalah lelaki dan 5,926,780 adalah wanita. Jika diambil pengguna facebook yang bekerja, anggapkan pengguna yang bekerja di antara 21 - 55 tahun, seramai 8,387,160 pengguna facebook di kalangan pekerja di Malaysia (4,511,380 lelaki dan 3,820,680 perempuan).

Betapa besarnya potensi perniagaan anda di facebook!

Itu sebabnya, rata-rata syarikat besar di dunia menggunakan platform facebook untuk mengembangkan perniagaan mereka. Salah satu kemudahan yang disediakan ialah fan page atau facebook page.

Dengan fan page, anda dapat mengemaskini status terkini, memuatnaik gambar2 produk, mengumpul jumlah like, menghantar mesej kepada pelanggan dan lain-lain. Lebih hebat, fan page boleh diakses oleh semua pengguna internet walaupun individu tersebut tiada akaun facebook.

Masalah utama yang melanda pemilik fan page ialah, kurang jumlah like dan kurang pelanggan! Jumlah pelanggan berkait rapat dengan jumlah like fan page. Semakin ramai individu yang like fan page anda, semakin tinggi kebarangkalian mendapat pelanggan.

Di antara kaedah yang boleh digunakan untuk meningkatkan like ialah menggunakan fb ads, fb apps atau invite secara manual. Yang mana lebih berkesan? Bergantung kepada cara dan teknik yang diaplikasikan...

Untuk mengetahui teknik pantas, cepat dan drastik untuk mendapat like pada facebook, seterusnya menjana jualan 4 - 5 angka, sila dapatkan Pakej Viral Samurai X atau layari http://bit.ly/ViralSamurai

0 komen:

Catat Ulasan