Isnin, 21 Mac 2011

Keputusan Cabutan Bertuah Mac 2011

Alhamdulillah, setelah dirandomkan senarai blog yang menyertai cabutan bertuah, akhirnya 3 blogger telah dinobatkan sebagai Blogger Bertuah dalam Cabutan Bertuah Pengunjung Blog Peja Mac 2011!


Antara pemenang tersebut ialah:

Tempat Pertama
Cute Mum
Hadiah: Wang Tunai RM50


Tempat Kedua
Syazni
Hadiah: Wang Tunai RM30


Tempat Ketiga
Elyn
Hadiah: Wang Tunai RM20

Kepada yang tak berjaya, jangan sedih... Masih ada lagi peluang lain. Peja akan cuba sedaya upaya akan mengadakan cabutan bertuah dari semasa ke semasa. Jangan sedih2 ye :D






Artikel segarrr blog www.faizalsyukri.com hari ini...
1. Perjalanan Seminar Usahawan Internet Pantai Timur di Kuala Terengganu (UIPT).
2. Belajar Jadi Pakar Dari Pakar.


Link takde kene mengena dengan artikel:
Jawatan Kosong di Says.My
Menari Dalam Gelap? Ape ke hal?
Nak Glamer Dalam Harian Metro?
Perkara Misteri Akhirnya Terungkai!


-----
Jika anda suka artikel ini, KLIK SINI

Nak awet muda? Nak penawar pelbagai penyakit?

Iklan Anda Di Sini (RM10 sebulan)

32 ulasan:

  1. alah..
    x mng lg..
    thniah kpd pemenang2~!!

    BalasPadam
  2. seronoknya depa dah menang.

    BalasPadam
  3. ...Tahniah kepada semua pemenang,saya doakan agar blog anda akan menjadi blog yang hits suatu hari nanti,Syabas!!!

    BalasPadam
  4. weewiitttt tahniah kepada semua pemenang ! next month saye plak . kehkehkeh :)

    BalasPadam
  5. tahniah kpd yg bertuah! hikhikhik! ^_^ tnx peja! :)

    BalasPadam
  6. alaaa... x menang... kene menang nih bulan dpn.. haha.. btw, tahniah kepada pemenang... :D

    BalasPadam
  7. tahniah pada yg menang..Blog Sensasi x menang sbb x masuk contest huhuhu

    Apa yg sensasi kini di Blog Sensasi Video seks- bahan reka cipta untuk aibkan Anwar

    BalasPadam
  8. tahniah pada pemenang..nanti hadiah tu kongsi2 la ngan apik yer..hehe

    BalasPadam
  9. ala....xterpilih plak...ehehee

    BalasPadam
  10. tahniah kepada pemanang, peja, dah x pakai blogspot ekh?

    BalasPadam
  11. xmenang T_________T
    apa2 pun, tahniah kpd pemenang :D

    BalasPadam
  12. Tahniah pada pemenang,lepas ni boleh buat pertandingan blog paling cantik pulak,hehehe

    BalasPadam
  13. wow..dzai dpt no.3 ..blnje r dzai..hahah..
    walopom blog ak sejak zmn hang tuah lg,tp masih xbertuah2 :P

    BalasPadam
  14. wah !!! congrat pemenang ! -0-o-

    BalasPadam
  15. tahniah kpr pemenang semua. anda mmg bertuah...heheh

    BalasPadam
  16. huhuhuhu, tak menang!! sob3x tak pe.. lain kali

    BalasPadam
  17. salam..
    bila la blog kita nak menang...huhuhu

    BalasPadam
  18. salam..
    bila la blog kita nak menang...huhuhu

    BalasPadam
  19. Wah!!! Kt cni de kptsn Cabutan bertuah lah..Tahniah pd pemenang..(^^,)

    BalasPadam
  20. tahniah2..sdihnye xmnang..huk2

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Preview Blog Lain

Blog yang dipaparkan di bawah adalah secara automatik daripada blog lain. FaizalSyukri.com tidak bertanggungjawab sekiranya gambar yang keluar tidak sopan.