Khamis, 16 Jun 2011

Terima Kasih Rakan-Rakan Blogger

Tahniah dan terima kasih yang tak terhingga kepada rakan-rakan blog yang telah mendapatkan perkhidmatan menukar domain blog .blogspot.com menjadi domain .com sahaja. Tak lupa juga kepada pengunjung blog Peja.


Di antara rakan-rakan blogger yang telah mendapatkan perkhidmatan ini ialah:

smnoorcybershop.com - Produk telekomunikasi.
cahayabaidurishop.com - Pakaian wanita.
sulamlawa.com - Kain sulam.
dzazcollection.com - Koleksi tudung.
sonkarin.com - Pakar ebay Malaysia.
littlekhalis.biz - Baby cloth diaper.
walit4u.com - Perusahaan burung walit.
muazfaris.com - Blog pelbagai.
rbeccacookies.com - Pelbagai kek, biskut dll.
teamslimberryxtreme.com - Team perniagaan produk kesihatan.
azh-opto.com - Pakaian muslimah & nasihat mata.
cahayamylife.com - Blog keagamaan.

Peja harap, rakan-rakan blogger yang lain sudi menjenguk mereka untuk mendapatkan perkhidmatan dan produk yang mereka tawarkan. Pilih pilih pilih, jangan malu dan jangan segan. Mana tau kot2 ada yang berkenan di hati. Hehe...




Kepada pelanggan yang tiada dalam senarai ini, Peja minta maaf kerana domain anda belum lagi aktif. Setelah aktif, Peja akan senaraikan di lain masa pula ye. Buat masa ni, Peja buat kerja berSEOrangan. Tu tak sempat lagi :D

Dan kepada rakan2 blogger yang turut berminat mendapatkan perkhidmatan menukar domain .com / .net / .org / .biz, boleh email kat Peja, admin@faizalsyukri.com


Tak lupa juga kepada rakan-rakan blogger yang rajin menjengah dan membaca artikel2 Peja ni. Tanpa kalian, blog Peja pasti dah berhabuk dan bersawang tanpa kunjungan kalian. Kalau tak, berSEOrangan la Peja dalam dunia blog ni =)

Terima kasih ye :D



Yang mana satu idaman kalbu?
Kerap Gunakan Facebook atau Twitter? | Sempena Hari Bapa | Apa Dato' Shahrizat Dah Buat? | Kejutan Buat Ayah | Kenapa Teh Ada Ummphh? | Promosi MAS Lagi | Muzik Bermain Dalam Kepala | BlackBerry Messenger | World Ocean Day | Warna Pilihan Anda | Nak RM1,000? | Buat Duit Dengan ChurpChurp

10 ulasan:

  1. TQ en peja...kepada yang berminat,sila lah berurusan dgn en peja..servis terbaikkkk..hehe

    BalasPadam
  2. salam bro peja,

    tukar domain dikenakan caj berapa ? :)

    BalasPadam
  3. wah..bestnya dh tukar domain..

    BalasPadam
  4. good blog with different idea

    BalasPadam
  5. Tahniah Peja! Semoga terus maju.. :)

    Pentingkah Sistem Autoresponder?
    --> http://perniagaaninternet.my/blog/pentingkah-sistem-autoresponder/

    BalasPadam
  6. wahhh..dah ader server sendiri ek..fuhhh

    BalasPadam
  7. Untuk mendapatkan perkhidmatan menukar domain melalui saya, saya mengenakan caj RM50 setahun.

    BalasPadam
  8. baik juga tukar dari blogspot ke hosting sendiri

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Preview Blog Lain

Blog yang dipaparkan di bawah adalah secara automatik daripada blog lain. FaizalSyukri.com tidak bertanggungjawab sekiranya gambar yang keluar tidak sopan.