Khamis, 23 Jun 2011

Rahsia Menjadi Penulis Hebat

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Ape khabar rakan2 blogger dan rakan2 pembaca semua? Harap2 sihat belaka lah ye =)

Peja pasti, rakan2 di sini tahu membaca dan menulis, kan? Memang dari tadika lagi kita diajar untuk menulis. Berbebelas dan berpuluh tahun masa berlalu, dan hari ni kita bebas menulis apa sahaja yang kita sukai.


Bagi seorang blogger, walaupun xperlu menulis, tapi masuk perlu menaip blog (huhu, dalam kategori menulis lagi la). Kalau kerani, hari2 nak kene tulis surat. Polis pun kene tulis surat saman. hehehe... ramai lagi la yang bekerjaya melibatkan tulisan seperti penulis buku, novel, cerpen, wartawan, majalah, ebook dan lain-lain.

Salah satu kerjaya sambilan yang boleh menjana pendapatan adalah penulis sales letter atau surat jualan. Apakah itu surat jualan? Surat jualan adalah 'jurujual' yang mempromosikan produk kita.




Seperti dalam perniagaan internet, produk hebat, minisite cantik tapi kalau surat jualan tidak power dan tidak mampu meyakinkan prospek akan menyebabkan produk kita tiada pembeli. Jadi, penulis surat jualan haruslah tahu bagaimana untuk menarik perhatian prospek supaya membeli produk yang dipromosikan.

Kebiasaannya, penulis surat jualan dibayar antara RM400 - RM1,000 bergantung kepada produk. Cuba bayangkan, dengan hanya menulis satu surat jualan, anda mampu mendapat pendapatan sampingan yang agak masyuk :D

Tapi, ramai yang tidak tahu kaedah sebenar menulis surat jualan. Jadi, Peja ingin menyarankan kepada rakan-rakan yang berminat untuk menjadi seorang penulis yang hebat, boleh dapatkan video PERCUMA Rahsia Pakar Surat Jualan. Video ini sesuai untuk sesiapa sahaja termasuk blogger yang nak mempertingkatkan skil menulis blog.

Jadi, download sekarang video Rahsia Pakar Surat Jualan ini secara PERCUMA di http://bit.ly/jf8ovl

Satu lagi video percuma yang saya sarankan untuk anda download adalah Video Kuasa Emel. Dapatkan laporan dan video PERCUMA ini di sini: http://bit.ly/mKhG5d


Ok, jumpa lagi :D

1 ulasan:

  1. Salam.
    Maaf.
    off topic kejap.
    Kenapa blog saya yang cahayamylife.com tu, bannernya keluar Domain unregistered?
    Ada yang tak kena ke?
    Terima kasih.

    BalasPadam