Khamis, 4 Disember 2014

Tukar Simkad Anda Sekarang Untuk Keuntungan

Peluang Perniagaan Sampingan Menggunakan Telefon Bimbit


Assalamualaikum...

Saya pasti rakan2 hampir ke semuanya menggunakan telefon bimbit, kan? Tak kira prepaid mahupun postpaid, saya pasti anda perlu membayar untuk membeli topup atau membayar bil setiap bulan.

Apa yang saya ingin ceritakan kat sini, bagaimana anda boleh menggunakan telefon bimbit untuk mendapatkan pendapatan sampingan atau pasif. Jangan risau, anda tak perlu keluarkan modal beribu riban pun untuk bermula. Cukup sekadar menukar simkad yang anda sekarang kepada simkad khas. Anda boleh memilih untuk mendaftar nombor telefon baru atau KEKAL dengan nombor telefon sedia ada.

Anda tidak perlu menjual topup, tapi anda mendapat komisyen atas pembelian topup orang lain!

Oklah, saya tak nak cerita panjang kat sini. Nanti meluat plak dan bosan plak =)

P/S: Saya mula pakai telefon dan simkad prepaid sejak tahun 2001 lagi dan kekal dengan prepaid sehingga sekarang. Cuma dulu, bermula 2001 hingga 2013, saya tak pernah dapat apa2 keuntungan berbentuk wang. Sekarang, Alhamdulillah, walaupun baru 1 tahun tukar simkad bisnes ni, saya telah mendapat pendapat 3 angka setiap bulan. Jika dikira, jumlahnya dah lebih 4 angka. InsyaAllah, bermula 2015, income saya akan mencapai 4 angka setiap bulan =)

Kalau anda nak tau detail mengenai perniagaan ini, boleh email saya, admin@faizalsyukri.com, atau add fb saya, http://www.faceboom.com/pejasukri atau telefon / whatsapp saya, 0146069996 =)

0 komen:

Catat Ulasan