Ahad, 23 Januari 2011

Badan Tanpa Kepala

Satu badan tanpa kepala dijumpai pada timbunan sampah berhampiran Pasar Besar Siti Khadijah Kota Bharu....


Sori, Peja xdapat nak citer panjang... Penat + Ngantuk... Kengkawan tengok sendiri la pic tu...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Eeee... seramkan?


-----
Jika anda suka artikel ini, KLIK SINI

54 ulasan:

  1. fuh, dah saspen dah td. igtkan btol. huhu

    BalasPadam
  2. Laaaa patung jer..ingat betul tadi.

    BalasPadam
  3. Betulahhhh.....seramnyaaa.....huhu,

    BalasPadam
  4. huhuhu, kan betul badan patung tanpa kepala... hihihihi

    BalasPadam
  5. haha..klau mlm nmpk ni mmg pengsan! :P

    BalasPadam
  6. ye ye saya ingatkan betol......

    BalasPadam
  7. tangan pun takde tu..memang kejam tul la orang yang melakukan perkara ni pada patung tu..dah la dibogelkan, dipotong potong lak tu..hahahaha..

    BalasPadam
  8. hahaha
    patung pun...ingatkan real tadi...

    BalasPadam
  9. kalau ada sakit jantung ni susah ni..

    BalasPadam
  10. mcm2 hal skrg ni..
    berani sungguh..

    BalasPadam
  11. eh apa ni??badan patung duk depan masjid.....

    BalasPadam
  12. ingatkan betol2 cam aku jumpe dulu..
    baru nak bandingkan mana lagi cute..^^

    BalasPadam
  13. hahaha. terbaikk. menyeramkan ah, baik jgn kasi ibu2 mengandung ngan pesakit jantung baca.

    BalasPadam
  14. hapsah hapsahara23 Januari 2011 6:27 PTG

    issshh..mcm2 sda trbyng d kpla ni, ingtkn realiti rupanya fantasi semata2 arrgghhh..

    BalasPadam
  15. ish ish ish . wat saspen . hehehe rupanya patung ! :D

    BalasPadam
  16. rasa nak potong je kepala si peja nie!!!!!!!!!!!!

    grrrrr

    BalasPadam
  17. jgnlah marah kengkawan ek... Peja gurau aje...

    BalasPadam
  18. gerunnyer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =.="

    BalasPadam
  19. mangsa kini ditempatkan di salah sebuah kedai untuk dijadikan model :P

    BalasPadam
  20. dah lah x der kepala, bogel lak tu..macam2.

    BalasPadam
  21. la igtkan betol2.. wat den saspen ja.. hahaha.. da siap tutp mata g ngn kertas.. hahaha

    BalasPadam
  22. seram...ahaks...salam hati...;)

    BalasPadam
  23. huhuhu ingat betul betul tadi...
    seram jugak...
    rupa rupanya patung.hehe

    BalasPadam
  24. huhuhuhu... jgn marah ye kengkawan... sekadar menceriakan hari anda :D

    BalasPadam
  25. ceh... igtkan betul tadi... rupa2nya patung...

    BalasPadam
  26. ciss!!!! hampeh!! tekena ok!!!! hahahaha

    BalasPadam
  27. Wow scary don't let your children see V

    BalasPadam
  28. tolog2 lh cari kn kepala dia tu wei..

    BalasPadam
  29. ooo...main2 ek..hehe...tkene aku..hehe..xpe2, nanti aku kerat kepala kau..haha..siapla kau peja..hehhe

    BalasPadam
  30. tipu...waaaa....tipu...tidakkkkkk

    BalasPadam
  31. alamak, ramainye marah kt Peja... lariiiiii

    BalasPadam
  32. ya Allahh.. aq kena sakit jntungg..

    BalasPadam
  33. adoiiii saspen tol..dh la tmpt tu ice slalu pegi..haiz ~

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Preview Blog Lain

Blog yang dipaparkan di bawah adalah secara automatik daripada blog lain. FaizalSyukri.com tidak bertanggungjawab sekiranya gambar yang keluar tidak sopan.