Sabtu, 1 Januari 2011

Untuk Semua Blogger Sempena 2011

Akhirnya, tahun 2010 telah meninggalkan kita dan tahun 2011 kali ini menjelma dengan membawa sinar dan harapan baru kepada kita semua.

Peja memohon maaf kerana agak lewat mengucapkan selamat tahun baru kepada kengkawan. Almaklumlah, hari ini adalah hari yang agak sibuk untuk Peja menyiapkan produk terbaru Peja . Ada produk digital dan ada produk digital.

Sesiapa yang menjadi subscriber Peja , ingat tak email Peja sebelum ini? Peja ada minta berkongsi azam tahun baru 2011 kengkawan. Ramai subscriber Peja yang berharap pada tahun 2011, mereka dapat membina sebuah perniagaan sendiri.

Tetapi, masih ramai diantara kita yang masih tidak tahu apakah yang perlu dilakukan sebelum memulakan perniagaan. Tak kira apa bentuk perniagaan anda, offline mahupun online, perancangan dan perlaksanaan dalam perniagaan adalah antara yang terpenting.




Jadi, Peja telah pun menyiapkan produk tersebut. Dan kini ebook "Mula Niaga kengkawan boleh memiliki bonus istimewa PERCUMA bagi setiap pembelian ebook tersebut. Untuk maklumat lanjut mengenai isi kandungan ebook ini, layari http://bit.ly/mulaniaga.

Pssst, sebentar... Seperti dinyatakan pada tajuk mail, saya akan berikan kupon diskaun ebook ini. Kupon ini bernilai RM10. Ini bermakna, kengkawan boleh mendapatkan ebook ini hanya dengan harga RM20 sahaja! Walaubagaimanapun, kupon ini hanya sah digunakan sehingga 7 Januari 2010 sahaja.

Berminat untuk dapatkan kupon diskaun RM10 ini secara PERCUMA, emailkan Peja di faizalsyukri@yahoo.com.

Selamat Tahun Baru 2011 :D

0 komen:

Catat Ulasan