Jumaat, 7 Januari 2011

Bertudung... tapi...

Haaa, nak bagitau sikit, URL blog Peja telah bertukar. Sebelum ini http://faizalsyukri.blogspot.com, tetapi dah bertukar menjadi http://pejasukri.blogspot.com.

Kali ini Peja nak kongsi satu citer. 2 hari lepas, tengah2 surfing, tibe2 Peja terjumpa satu gambar... Tengok je gambar tu, Peja mengucap panjang. Wife Peja tengok pun turut same mengucap panjang... Astaghfirullah..


Cube kengkawn bayangkan kalau kengkawan tengok satu pic pompuan bertudung tapi menunjukkan peha die... Cume Peja tak pasti gambar ni gambar betul ke, gambar yang di superimpose ke.. Wallahua'lam... Kengkawan tengok sendiri la picnye...

Maafla, Peja blur sikit mukenye...

Kalau tengok pada rupe, macam orang Melayu... tapi xtau la kot2 propagand orang nak busukkan agama Islam. Ape2pun, perkara sebegini memang tak patut berlaku.

Hai, xtaula apa nak jadi dengan manusia zaman sekarang...


33 ulasan:

  1. sekarang banyak bende2 macam ni tersebar di internet dan taktau la bile akan berhenti.

    BalasPadam
  2. minta share info ni.. following

    BalasPadam
  3. macam ni serupa la macam tak pakai tudung..

    tapi rasanya gambar ni macam superimposed je..

    BalasPadam
  4. baik x yah pkai..wat malu org islam je..huhu..sy tgk pn malu

    BalasPadam
  5. rasanya die tu tak btudung sbnrnya.. kita kalau bertudung dgn niat yg ikhlas, insyaAllah kita akan tau rasa malu.. n xkan buat mcm dlm gambar tu..

    BalasPadam
  6. astaghfirullah hal azim...
    dunia akhir zaman.

    BalasPadam
  7. masyaAllah. aku sekeh sekor2 ni kang

    BalasPadam
  8. mengaib kan agama islam lorr..haish

    BalasPadam
  9. kes amek saje2 pastu tersebar lah nie..

    BalasPadam
  10. xtau nak cakap ape..
    klau orng kafir saje nak buruk name islam xtau la jgk kan..
    tp klau orng islam doa jela harap2 die sedar kesilapan diri

    BalasPadam
  11. bahaya nye zaman skrg ni..
    nape mst sampai ke situ..

    BalasPadam
  12. so sad untuk org2 yg cmni..
    aish!!

    BalasPadam
  13. wow! bior betol... huhuh... :(

    BalasPadam
  14. tapi bertudung masih aurat. Wajib dibuat. Soal tindakan, dosa pahala antara dia dengan Allah.. -

    BalasPadam
  15. masyaallah..
    td xkeluar gmbr..dah keluar terkejut plak..buruk gile perangai

    BalasPadam
  16. taruknyer pompuan ni....eeeeiiii main2 je pakai tudung..takde akhlak lansung!

    BalasPadam
  17. kalau tengok tak macam superimpose . tapi zaman sekarang dah canggih . susah nak tau betul ke tak . cuma mintak kita dijauhkan dari benda-benda mcm ni .

    BalasPadam
  18. pic ni dah lama tersebar luas,sy pun pernah dapat dulu.

    BalasPadam
  19. anak sapa la.. tu, ini yang dikatakan atas tutup ..bawah buka bagi kat orang..ahaks... fesen baru tu..

    BalasPadam
  20. dunia skrg mmg mcm2 leh jadi..

    BalasPadam
  21. i rase dia baru buat botox kat kaki dia kot hehehhe. mmg dah tak malu sgt kot. kalu nk bogel pon, tdong tu bukak lah dlu kn

    BalasPadam
  22. makin menjadi2 la plak skrg nie~~

    BalasPadam
  23. realiti konspirasi la nih..huhu,

    BalasPadam
  24. agaknya dia snap utk simpanan peribadi.. tapi dah bocor la..

    BalasPadam
  25. huhuuu dunia..dunia..tp rase mcm p'puan nie xpkai tdung jer,,,
    klu pkai tudung xkan la nak memalukan agama dia sendiri..dengan bergambar begini..entah la..Wallahua'lam..

    BalasPadam
  26. satu je nk ckp.. jgn menilai seseorang terlalu awl.. selidik dulu baru tahu

    BalasPadam
  27. Mungkin dia posing utk husband?

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Preview Blog Lain

Blog yang dipaparkan di bawah adalah secara automatik daripada blog lain. FaizalSyukri.com tidak bertanggungjawab sekiranya gambar yang keluar tidak sopan.