Rabu, 24 Ogos 2011

Diskaun 50% Pakej Ebook Aidilfitri 2011

Sempena raya dah dekat sangat nak tiba, saya ada sediakan Pakej Ebook yang ingin dijual sempena hari raya aidilfitri yang bakal tiba dalam masa beberapa hari lagi.

Pelik bin ajaib kan, orang sibuk jual rendang, serunding, ketupat, pakaian, kuih raya, saya pulak sibuk jual ebook. Haa, nak wt camne, tahun ni saya tak jual kuih raya, jadi ganti la dengan Pakej Ebook Aidilfitri ni.


Yang istimewanya, pakej ini dijual dengan harga yang memang tak masuk akal. 50% daripada harga asal. Lagi tak masuk akal, saya nak berikan kepada rakan-rakan blogger dengan harga yang lebih murah. Jangan hilang akal sudahla.


Pakej EBook Aidilfitri

Pakej Ebook Aifilfitri mengandungi 4 ebook yang amat berguna bagi individu yang berminat untuk menjalankan perniagaan internet. Antara ebook dalam pakej tersebut ialah:  

1. Ebook "Pendapatan Santai Dengan Blog"  
2. Ebook “Panduan Lengkap Pemasaran Affiliate Malaysia”
3. Ebook “Rahsia Pemasaran Emel Pakar Perniagaan”  
4. Ebook “Strategi Pemasaran Produk Tanpa Bantuan JV”

Untuk maklumat lanjut mengenai ebook ini, sila klik Pakej EBook Aidilfitri 2011 (fail ini adalah dalam bentuk PDF).

 

 

Tawaran Super Duper Istimewa Pakej Ebook Aidilfitri

Harga yang dinyatakan adalah harga tawaran dan tamat pada 11.59malam, 31 Ogos 2011. TAPI, saya tawarkan dengan harga yang lebih istimewa lagi sekiranya anda betul2 berminat. Saya tidak mengumumkan harga istimewa tersebut di sini. Apa yang perlu anda lakukan ialah dengan mengisi nama dan email anda pada borang di bawah.

Selepas ini, anda akan menerima satu email pengesahan. Sila sahkan dengan klik pada link yang diberi. Selepas itu, anda akan menerima email berkenaan harga istimewa yang saya tawarkan. Opsss, terus terang saya beritahu yang tawaran istimewa ini juga sah sehingga jam 11.59 malam, 31 Ogos 2011. Jadi, bertindak sekarang untuk dapatkan ebook yang berkualiti dan panas ini dengan harga super duper istimewa =)  


1 ulasan:

  1. alaaa miss promosi ni. bro faizal lain kali promo la jgak kat http://www.kupondiskaun.com senang nak follow :)

    BalasPadam