Sabtu, 14 Disember 2013

Cari Duit Lebih Dengan Perniagaan Online

Cari Duit Lebih Dengan Perniagaan Online

Tidak dapat dinafikan, kini perniagaan online atau perniagaan internet di Malaysia kini mendapat tempat di kalangan mereka yang ingin mencari duit lebih. Terdapat pelbagai bentuk perniagaan online yang wujud di antara referrel program, affiliate program, menjual produk fizikal dan digital serta produk berbentuk perkhidmatan.

Salah satu perniagaan yang boleh dijalankan secara online mahupun offline adalah menjadi Agen Simkad Tune Talk Tone Excel. Dengan menjadi agen simkad tersebut, anda mampu menjana pendapatan dari rumah melalui facebook atau blog melalui 2 sumber iaitu:

1) Setiap simkad yang dijual, komisyen sebanyak RM20 akan diberikan.
2) Paling penting, sekiranya pengguna simkad ini membeli topup, anda boleh mendapat komisyen 6% - 10% hasil topup mereka!

Dengan menjadi agen simkad, perniagaan dijalankan secara online lebih berkesan kerana anda dapat memiliki website percuma. Segala maklumat boleh dikongsi dengan prospek atau bakal pelanggan anda dengan lebih mudah. Betapa senangkan perniagaan online ini! Jadi, tiada alasan lagi untuk tidak dapat mencari duit lebih ye =)


Kelebihan menggunakan simkad Tune Talk Tone Excel ialah:
1) Anda akan dilindungi dengan insuran kemalangan (PA) dari Tune Insurance sebanyak RM100,000. Wow! Dengan satu kelebihan sahaja, ia sudah membezakan dengan telco yang lain. Dulu anda pakai handphone, kalau apa-apa berlaku, ada telco handphone anda nak bagi duit pada anda atau keluarga anda?

2) Setiap kali anda topup, anda akan dapat point dan apabila dikumpulkan boleh ditukarkan kepada tiket kapal terbang Air Asia atau pun dengan Handphone terkini.

3) Anda boleh kekalkan no lama ke dalam simkad tunetalk ini. Mungkin ada sedang pakai no telipon dari telco yang lain, dan anda sangat sayang no tersebut, anda boleh kekalkan no tersebut kedalam simkad toneexcel ini, asalkan no lama itu didaftarkan dengan nama anda.

4) Anda boleh top-up di mana2 kedai yang jual topup di seluruh Malaysia dan juga secara online. Walaupun TuneTalk masih baru berbanding dengan telco yang lain, tetapi kemudahan untuk mendapatkan Topup adalah setaraf dengan mereka.

Jadi bagaimana untuk bermula? Anda perlu membayar pendaftaran RM99. Kenapa RM99?

1) Simkad (dengan topup RM30) = RM80
2) Buku Panduan Buat $$$ Dengan Handphone = RM12
3) Kos Penghantaran = RM7

Jumlah = RM99

Sekiranya berminat, anda boleh bank in RM99 ke salah satu akaun berikut:

Maybank - FSM SisMel Enterprise - 563082003144
CIMB - Faizal Syukri Mohamad - 13080000328203
(Gunakan email admin@faizalsyukri.com sebagai email penerima)

Selepas membuat bayaran, sila isikan borang pada link berikut >> http://bit.ly/BrgDftrAgenTTTE

Segala penerangan tentang program ini ada di dalam buku panduan "Buat $$$ Dengan Handphone Anda" yang akan dihantar kepada anda. Jadi, kami "automasikan" kerja kami (dan juga kerja anda nanti) untuk terangkan dengan lebih lanjut tentang program ini.

Anda juga menghubungi saya sekiranya terdapat sebarang pertanyaan melalui medium berikut:

PM FB: http://fb.com/messages/pejasukri
Email: admin@faizalsyukri.com
Tell / SMS / Whatsapp: 0146069996


Jom mulakan perniagaan online anda sekarang! :)


Ikhlas,

Faizal Syukri
TuneTalk ToneExcel Leader
0146069996
Kod Agen TTTE (IDP): 176593

2 ulasan: