Sabtu, 24 April 2021

Makin Lama Makin Tua

 

Assalamualaikum WBT,

Teringat kurang lebih 11 tahun lepas, kali pertama saya berblog, masa tu bujang trang tang tang lagi. Rajinnya berblog boleh dikatakan hampir setiap hari post artikel baharu, rajin berblogwalking ke blog teman bloggers yang lain dan sanggup buat ape-ape pun asalkan blog sentiasa mendapat kunjungan.

Makin lama, dah makin kurang membuat artikel baharu. Lagi-lagi rasa M.A.L.A.S menguasai diri sejak mendapat cahayamata. Alhamdulillah, walaupun rezeki mendapat anak agak lambat, 11 tahun kahwin anak baru 2, tetap bersyukur dengan kurniaan Allah SWT. Tak tahu apa mimpi datang, tibe-tibe rasa nak menaip.

Cumenye, sekarang agak sukar untuk saya menaip disebabkan keadaan saya sekarang sudah OKU akibat kemalangan kecil yang berlaku pada Julai 2020. Saya kelihatan sebelah penglihatan dan mengalami penglihatan terhad pada sebelah mata lagi Ditambah faktor usia yang pejam celik pejam celik dah tak lama nak masuk 4series, memang dah malas nak berblog ni.

Artikel ni pun tak tahulah orang akan tengok ke tak atau terus kekal dalam keadaan bersawang. Hahahahaha...

 Ape-apepun, selamat berpose yeeeeee...

5 ulasan:

  1. Kita tengok...!!! Tq update, terubat kerinduan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahahaha. Takleh lawan blog deme. Lagi mantap ceritenye.

      Padam
    2. Kite refer blog otai mcm abam jugop...

      Padam
  2. saya tengok artikel tuan, saya pun tak lama lagi nak masuk 5 series, apa boleh buat, kalau tak tua(mati muda), tak rasa nikmat macam arwah atuk, ayah kita dulu-dulu.

    BalasPadam